Cliëntenraad

Quatre-Mains stelt haar cliënten centraal en wil goed naar hen luisteren. Dat doen we in samenwerking met onze cliëntenraad die de gemeenschappelijke belangen van onze cliënten behartigt.

Wat doet de cliëntenraad?

De cliëntenraad luistert naar signalen van cliënten en hun naasten, vertaalt de wensen en behoeften naar (gevraagde of ongevraagde) adviezen aan de bestuurders en houdt in de gaten of de (kwaliteit van de) zorg en dienstverlening in orde is. Daarmee wil de cliëntenraad bijdragen aan steeds betere zorg- en dienstverlening. Voor ons betekent dat: zorg die aansluit bij wat cliënten en hun mantelzorgers nodig hebben om hun leven te kunnen leiden op een manier die bij hen en hun situatie past.  De medezeggenschap en de verantwoordelijkheden van de cliëntenraad zijn vastgelegd in de Wet Medezeggenschap Cliënten Zorginstellingen.

Contact met de cliëntenraad

Hebt u een vraag, merkt u iets op waarvoor u de aandacht van de cliëntenraad wilt, hebt u ideeën of suggesties? Stuur dan een bericht naar: clientenraad@quatremainszorg.nl
Uw bericht komt alleen bij de cliëntenraad en wordt vertrouwelijk behandeld.

Contact